зв'язок з нами
укр
Сервісне обслуговування
Компанія S-Engineering, поряд із виконанням комплексних проєктів будь-якої складності, надає сервісні послуги з обслуговування та ремонту обладнання та систем на підприємствах замовника. Фахівці компанії S-Engineering володіють усіма необхідними навичками, знаннями, а також технічними засобами, що дозволяє виконувати дані роботи на належному професійному рівні з урахуванням специфіки, цілей та потреб підприємства замовника.
Сервісні послуги S-Engineering
S-Engineering приділяє велику увагу розвитку служби технічного та сервісного обслуговування систем автоматизації, електропостачання, систем технічної безпеки, протипожежного захисту інформаційних систем.

Сервісне обслуговування може бути за регламентом, позаплановим, а також за фактом будь-якої події (поломка, відмова обладнання). Здійснення сервісної підтримки фахівцями нашої компанії є можливим як для обладнання, придбаного у компанії S-Engineering, так і для обладнання замовника, придбаного у інших провідних світових виробників.

Наявність власної електротехнічної лабораторії, великий склад запасних частин, а головне наявність висококваліфікованих фахівців у штаті нашої компанії, дозволяють попередити або усунути неполадки будь-якої складності в найкоротші терміни.

У рамках сервісного обслуговування S-Engineering виконує такі роботи:
  • докладний аналіз технічного стану обладнання;
  • супровід програмного забезпечення після проведення пуско-налагоджувальних робіт;
  • проведення комплексу робіт електротехнічною лабораторією;
  • виконання всього комплексу регламентних робіт;
  • усунення несправностей;
  • профілактичні роботи;
  • консультації.

Компанія S-Engineering має всі необхідні дозволи та сертифікати на проведення цих видів робіт. Кваліфіковано проведене сервісне обслуговування дозволить не тільки виявити можливі недоліки у роботі обладнання, але також забезпечить його гарантовану роботу.

Переваги, які отримують компанії завдяки сервісній підтримці S-Engineering:
  • гарантовано високий рівень обслуговування;
  • оптимізація та можливість планування витрат на сервісне обслуговування та ремонт;
  • мінімізація бізнес-ризиків за рахунок скорочення часу простою та попередження можливих аварій;
  • передача відповідальності за обслуговування;
  • застосування передових технологій та методик;
  • швидкість реагування.

За бажанням замовника, у рамках сервісного обслуговування можлива модернізація існуючої системи, що забезпечує розширення функціональних можливостей встановленої системи.

Скачати презентацію компанії S-Engineering
ico скачати презентацію