Технологія S-Engineering – SENUMAC буде впроваджена на морському терміналі «Грінтур-Екс» (Bunge Limited) в м.Миколаїв

Унікальна технологія S-Engineering – SENUMAC буде впроваджена на морському терміналі «Грінтур-Екс» (Bunge Limited*) в Миколаївському порту. Відповідна угода була підписана між компанією S-Engineering і українським представництвом американського агропромислового холдингу Bunge Limited.
SENUMAC – це система управління завантаженням поточно-транспортної лінії сипучих матеріалів. Технологія дозволяє підвищити продуктивність відвантаження, мінімізувати вплив людського фактора, а також знизити витрати енергії.
Комплексний проект впровадження технології SENUMAC складається з декількох етапів: проектування, розробка програмного забезпечення, монтаж, пусконалагоджувальні роботи. Планується, що вже в першій половині 2021 року перевалка зерна на терміналі «Грінтур-Екс» буде здійснюватися із новою технологією SENUMAC.
На даному етапі розроблено техніко-економічне обґрунтування проекту з урахуванням особливостей терміналу «Грінтур-Екс». Зазначимо, що алгоритми технології SENUMAC індивідуально адаптуються фахівцями S-Engineering під кожен новий термінал, на якому впроваджена дана запатентована технологія.
Нагадаємо, що SENUMAC впроваджена і успішно діє на таких терміналах: Posco (НКХП, м.Миколаїв), Cofco International (ДССК, м.Миколаїв), «Новотех термінал» (м.Одеса). Загальна потужність перевалки даних терміналів 6,5 млн тонн на рік. Потужність перевалки терміналу «Грінтур-Екс» становить 3 млн тонн на рік. Крім «Грінтур-Екс», на даний момент в розробці впровадження технології SENUMAC знаходяться ще два термінали на узбережжі Чорного моря, загальна потужність перевалки яких становить 9 млн тонн на рік.
Крім того, на морському терміналі «Грінтур-Екс» фахівці S-Engineering оновлять і вдосконалять систему промислової автоматизації, а також інтегрують систему SENUMAC в загальну систему управління терміналом.
* Виробничий комплекс олійноекстракційного заводу і терміналу «Грінтур-Екс» з перевантаження харчових продуктів розташований на причалах № 13 та 14 на території Миколаївського морського порту. Співпрацю із компанією Bunge Limited компанія S-Engineering почала у в 2015 з виконання проектних робіт і продовжила виконанням поставки електротехнічного обладнання для побудови автоматизованої системи управління паросилового цеху цього комплексу. Також фахівці нашої компанії розробили програмне забезпечення і виконали пусконалагоджувальні роботи із впровадження системи автоматизації паросилового цеху.